Anyaság, Döntéshelyzetek, Határok, Önazonosság

Anyaság és ami mögötte van

Anyaság és ami mögötte van

Bevállaltam

Ufó lennék?

2022. július 05. - Life Coaching by Bea

Life coach lettem. Két pici gyermek, háztartás vezetése, mindennapi teendők, program szervezés és még miegymás, ami hirtelen nem jut eszembe, mellett. Nem olyan nagy kunszt, bevallom. De igenis vállon kell veregetni magam, mert bevállaltam és egy régóta dédelgetett álmomat valósítottam meg. És tetszik, élvezem, örülök, hogy megtettem.

Anno Nagymamám orvosi diplomát szerzett két kisgyermek mellett, szóval határ a csillagos ég. De ha már határokról beszélünk, nem mindegy, kinek mi fér bele. Mi a fontos, az elsődleges. Tehát felmerül az értékrendem. Nekem mi a fontosabb? Család, vagy esetleg a karrier?

Továbbá ha bevállalunk valami újat, valami pluszt, akkor tudnunk kell, hogy előfordul, hogy le is kell mondjunk valami másról. Megéri?

Máris összeszedtünk 3 alappillért, ami a jobb időgazdalkodáshoz kell: hozzáállás, priorizálás, elengedés. És még ezzel nincs vége. Ezekkel a témákkal fogok blog cikkeimben kiemelten foglalkozni és személyes praktikákat is osztok majd meg veletek.

Szóval úgy élsz, ahogy szeretnél, illetve úgy lenne jó. Például akkor is szuper vagy ha "csak" Anya vagy és otthon vagy a gyermekkel. Vele foglalkozol és végzed a napi háztartást mellette. Főzöl, mosol, takarítasz, játszol a babáddal. Neked ez fér bele. Ezzel semmi baj nincs. Vannak olyanok, akiknek több is belefér. Ufók lennének?

Nem hiszem. Inkább csak nekik máshol húzódik az a bizonyos határ, vagy szeretnék feszegetni, néha átlépni. Mindenki legyen önmaga határőre, azt gondolom.

Az bizonyos, hogy néha megéri kilépni a komfortzónádból. Ezt csak akkor tudod meg ha kipróbálod.

Én is ezt tettem. Bevállaltam.

A napi rutint átalakítva, priorizálva, időt keresve, ahol senki nem sérül, nem szenved hiányt belevágtam a fejszém a tanulásba. Kértem némi segítséget is, de kaptam is jó adag támogatást, elsősorban a kis fiamtól, aki alvásideje nem is telhetett volna jobban az utóbbi időben. Eleinte izgultam bevallom, de aztán kezdtem fellélegezni, mert rájöttem, megy ez nekem. Igazán akartam is, és megoldottam. ÉN igen, én voltam. Ugyanis elsősorban TE kellesz ahhoz, hogy valami történjen. A te hozzáállásod, tenni vágyásod indítja be a folyamatot. Az életkörülmények, az életed résztvevői fontos támogatók, akik tőled független/függően részt vállalhatnak a sikerben vagy a sikertelenségben. A hozzállásod nagy hatással tud lenni a környezetedre, igenis tudsz rajta változtatni. A lépéseket neked kell megtenni.

Őszintén nagyon jó érzés újra tanulni, dolgozni. Feltölt. Még akár 10 perc is. És hova is fér be az a 10 perc egy nagyon izgalmas, zsúfolt nyári szüneti napon 2 pici gyermekkel (1 és 4 évesek)?

Az időzítésről írok a következő cikkemben.

Ha tetszett a blog bejegyzés, oszd meg másokkal is, illetve kövess Facebookon (ide kattintva)!

Amennyiben konzultálnál:

www.lifecoachingbybea.hu

Őszintén, elszántan Neked!

Bea

A bejegyzés trackback címe:

https://lifecoachingbybea.blog.hu/api/trackback/id/tr5617875523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása