Anyaság, Döntéshelyzetek, Határok, Önazonosság

Anyaság és ami mögötte van

Anyaság és ami mögötte van

Hamupipőke sem ment volna bálba, ha nincs segítsége

Segítség kérés/ delegálás fontossága

2022. július 24. - Life Coaching by Bea

Ugyan a jó tündér csak a mesében létezik, igenis mindenkinek lehet a valóságban is egy jó tündér az életében, vagy akár több, aki örömmel támogat, nyújt segítséget különböző helyzetekben. 

Amikor tanulásra adtam a fejem az épp 5 hónapos babám mellett, kellett hogy tudjam támogatnak, és a családom mellettem van ebben a kihívásban. A férjem, lányom és a fiam is fontos résztvevői a sikernek. A fiam szerencsére egy nyugodt baba, így éreztem, működni fog ez a dolog. Ezzel az gondolattal vágtam bele. Ebben az esetben nyilván az ő vérmérséklete sem egy utolsó szempont, de sok múlt rajtam is.

Igen, rajtam. Ugyanis nem mindig siet a segítségünkre valaki, mint az említett jó tündér, az ölünkbe sem pottyan általában minden. Tehát kértem is segítséget ha kellett. És kérek is, mert szabad.

Mit gondolnak ezért rólam? Vajon kellemetlen? Nem hiszem, hogy aggódnom kellene. Utólag mindig jó döntésnek bizonyult. 

Te kértél már segítséget amikor rászorultál?

Mit tapasztaltál, amikor legutóbb segítséget kértél?

Ha tőled kérnek segítséget, te mit gondolsz akkor? 

Érdemes a fenti kérdéseket magadnak megválaszolni és egy picit elmerengeni rajta.

 

És ha már segítseg kérésről beszélünk, azt is fontos megemlíteni, hogy a feladatokat megosztani is ér. Jön ismét a metafora, hogy két lovat nem ülünk meg egyszerre vagy többet. Szerintem nem egyedül kell megváltani a világot. 

Mert én megtudom csinálni.. Nem tudom. És ha ezt másképp látom, ott alakul ki a hatalmas káosz. És magamra már biztosan nem lesz időm. Pedig ugye kell, hogy a legjobbat nyújthassan az élet minden területén. 
Szóval, a feladatokat igenis próbáljuk meg delegálni. Ezzel is segítsünk egy működő rendszer kialakításában. Ehhez elsősorban családunk tagjait érdemes megcélozni. Persze ha nem áll rendelkezésre ilyesfajta opció, tovább is mehetünk. Néha egy bébiszitter is beleférhet, ha a fodrászhoz már rég eljutni vágyunk.

Téged ki támogat célod elérésében?  

Ha szeretnél ebben a témában fejlődni, továbblépni, elakadásodat kezelni, keress bátran! Ebben is tudok segíteni.

Kövess Facebookon és/ vagy Instagramon további tartalmakért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lifecoachingbybea.blog.hu/api/trackback/id/tr6817889653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása