Anyaság, Döntéshelyzetek, Határok, Önazonosság

Anyaság és ami mögötte van

Anyaság és ami mögötte van

Napi 6 perc, hogy önmagam lehessek

Anyaként is nőnek lenni

2022. szeptember 07. - Life Coaching by Bea

Minden nőnek jár, hogy jól érezze magát a bőrében. Na jó, ez elég klisés kezdésnek sikerült. De így van. Napi 6 perc, hogy meglegyen az "ez én vagyok" érzés. Igen, csak ennyi. Ez talán beleférne neked is?

Te mitől vagy nő? Mit ad neked a nőiességed? Hogyan éled meg a mindennapokban?

Mitől érzed jól magad a bőrödben?

Anyaként is nőnek maradni nem túl könnyű feladat. Amikor anyává válsz, sok minden érdekel, de elsősorban nem az, hogyan is nézel ki. Oké. Ez talán pár hétig nem is számít, nem is érdekel senkit (persze főleg neked nem fontos). Mert hát, ott az az új kis élet, egész nap vele foglalkozol, róla szól minden, őt nézed és többnyire nem magad a tükörben. Később aztán talán elkezded magad is vizsgálni.

Én legalábbis így tettem. Engem érdekel a tükörképem :) Hiú vagyok? Lehet, de nem ez a lényeg. Először azt néztem, hogy fogynak azok a bizonyos kilók, amik a terhesség alatt (is) jöttek rám. Aztán, milyen az arcom, hogy áll a hajam. Nagyon látszik, hogy nem alszom sokat?

Ilyen és ehhez hasonló kérdések foglalkoztattak, kezdetben. De mindig tudtam, hogy van egy reggeli kis rutinom, ami fontos nekem, hogy aznap is önmagam lehessek. És ez, amilyen gyorsan csak lehet, újra az életem, a napi rutinom része kell, hogy legyen.

Tehát azért mert Anya lettem, nem kell lemondanom a jó külsőről. Nem kell mindenáron úgy kinéznem, mint aki nem alszik, nem fésülködik, nem sminkel, nem vesz új ruhákat, nem fürdik stb. Miért kéne? Miért nem lehet akkor is kihozni a maximumot a külsőmből, ha csak otthon vagyok a gyermekkel, vagy sétálunk, vagy csak leugrok a boltba? De lehet, nekem 6 perc. Nekem ez természetes és fontos.

Amíg a gyermekek eljátszanak reggel, akár csak erre a pár percre, én addig felfrissítem az arcom, fésülködök és felöltözök egy csinos ruhába, amiben jól érzem magam, az időjárásnak és alkalomnak megfelelően. Alkalom, igen. Ez is egy nap amikor, lehet csak otthon vagyok, de nem leszek izgatott, ha csönget a futár, és ki kell nyitnom az ajtót, hogy ójajj, hogy is nézek ki?!

Egy olyan nap, amikor jól érzed magad a bőrödben, hatalmas önbizalmat képes adni. Lehetne ilyen minden nap?
Sokkal jobban fogod magad érezni, mosolygós leszel, pozitív hangulat leng körbe. Így jobb tenni a tennivalókat, jobb kapcsolatokat teremteni, a gyermekeddel lenni, dolgozni, élni. És nem utolsó sorban, biztosan örülni fogsz a visszajelzéseknek, amelyet a támogató környezetedtől kapsz. Például egy bók a kedves férjedtől :)

Neked mi a személyes praktikád, hogy önmagad lehess?

 

Ha tetszett, oszd meg! Kövess! Iratkozz fel hírlevélre!

Illetve várlak szeretettel konzultációra!

www.lifecoachingbybea.hu

Bea

A bejegyzés trackback címe:

https://lifecoachingbybea.blog.hu/api/trackback/id/tr2217926103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása